بهترین رستوران های کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش از رستوران های معرف در جزیره کیش تور کیش تعطیلات فروردین 97 می باشد که به نظ خیلی از گردشگران این رستوران زیباترین رستوران کیش می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد که دارای کافی شاپ نیز می باشد و منظره زیبایی در بیرون و داخل رستوران قابل تور کیش فروردین 97 مشاهده می باشد. مسافران تور کیش می توانند در شب هنگام نورپردازی فوق العاده این رستوران را مشاهده کنند.رستوران کوه نور کیش دارای مدارک عالی از مراکز مختلف جهان می باشد و شما می توانید غذای تور لحظه آخری کیش مورد علاقه خود را از بین انواع غذاهای سرو شده تور کیش بهار 97در این رستوران انتخاب کنید و در فضایی تور کیش اسفند 96 دلچسب با صدای زیبا و آرام پیانو میل بفرمایید.

 


رستوران عمو اکبر کیش

رستوران عمو اکبر کیش جز رستوران های بسیار معروف در جزیره ی زیبای کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی تور کیش لحظه آخری بازار پانیذ قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود و میگو چینی این رستوران تور لحظه آخری کیشبسیار معروف می باشد. رستوران عمو اکبر کیش برای گردشگران تور کیش که قصد دارند در سفر خود غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و سالم تور کیش اسفند 96 را میل کنند گزینه مناسبی می باشد.

 


رستوران بناب کیش

رستوران بناب کیش از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که تور کیش لحظه آخری زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما تور لحظه آخری کیشگردشگران تور کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش تور کیش اسفند 96، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,رستوران های کلاسیک کیش,رستوران کوه نور کیش,رستوران عمو اکبر کیش,رستوران بناب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: